Friday 8 April 2011

Djokovic - Official Facebook statement Re Monte Carlo withdraw

It is a sad day for me,guys. Had to pull out from Monte Carlo tournament.
Monaco is place where i live and spend most of my time practicing. Each year i am looking forward to this event,because it's one of my favorites. This time i had to prioritize my health and rest of the season,for which i have high ambitions. I believe i will be recovered and ready for upcoming events on clay courts. I apologize to all my fans who bought tickets to come and watch me play here, hope this will not discourage you from following me in the future. I live here so you may see me around - a little hint for you - I spend most of my time at "La Spiaggia" restaurant (on the beach) during the lunch time ;) See you!!!

Danas sam odlucio da se povucem sa turnira u Monte Karlu. Nije mi bilo lako da donesem ovu odluku,jer u Monaku zivim vec 5 godina i koristim ga kao svoju trening bazu. Turnir u Monaku mi je jedan od omiljenih i svake godine se radujem svom nastupu. Ovoga puta sam morao da prioritizujem svoje zdravlje i nastavak sezone u kojoj imam velike ambicije. Verujem da cu se oporaviti i spremiti za predstojece turnire na sljaci. Izvinjavam se svim mojim fanovima koji su kupili karte da bi me gledali. S obzirom da zivim ovde, sigurno cemo se sresti ili u klubu ili na plazi :) Otkricu vam "tajnu" - provodim najvise vremena na plazi u restoranu "La Spiaggia". Vidimo se! ;)

No comments:

Post a Comment